Navigatie

Expert opnieuw genomineerd voor “Meest klantvriendelijke Bedrijf van Nederland”

Expert is voor het tweede achtereenvolgende jaar genomineerd voor ‘Meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland’. De consument waardeert dus nog steeds de klantvriendelijkheid van Expert. Reden voor Expert om trots te zijn op deze nominatie. Het nominatieteam van het Meest Klantvriendelijke Bedrijf van Nederland bracht dinsdag 27 augustus alle genomineerden op de hoogte van hun nominatie. Vorig jaar behaalde Expert, als nieuwkomer in de lijst, de tweede plaats en werd hiermee het meest klantvriendelijke bedrijf in home-elektronica. Op dinsdag 24 september a.s. wordt tijdens een evenement op Landgoed Leusderend in Leusden de winnaar bekendgemaakt.

Onderzoeksbureau MarketResponse heeft voor de 7e keer onderzocht hoe het is gesteld met de klantvriendelijkheid van Nederlandse bedrijven. De winnaar wordt bepaald aan de hand van een representatief onderzoek onder 2.500 consumenten. Het gaat er dus niet om welk bedrijf de meeste stemmen verzamelt.

De afgelopen twee dagen werden de tien genomineerde bedrijven op de hoogte gebracht van hun nominatie door middel van een verrassingsbezoek. Dit jaar is het thema ‘Oprecht Betrokken’. Andere kanshebbers zijn bijvoorbeeld Landal GreenParks, Miss Etam, bol.com, PLUS en Douglas.