Navigatie

Expert meest klantvriendelijke bedrijf in home-elektronica van Nederland

Nijkerk, 24 september 2013 

Dinsdag 24 september heeft Expert de zevende plaats behaald als meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Expert is hiermee opnieuw het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland 2013 geworden in home-elektronica. Dit jaar werd voor het zevende achtereenvolgende jaar het meest klantvriendelijke Bedrijf van Nederland bekendgemaakt. Aan de bekendmaking is een onderzoek onder 2.500 consumenten voorafgegaan. 

Klantvriendelijkheid en persoonlijk contact
Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij zijn de merkwaarden van Expert. Expert voegt waarde toe aan producten, waarbij persoonlijk contact met de klant cruciaal is en centraal staat. Eind vorig jaar heeft Expert extra geïnvesteerd in het merk Expert en is de nieuwe pay-off ‘Expert, begrijpt ‘t’ gelanceerd. Expert laat hiermee zien dat het gaat om wat het product voor de klant doet, niet wat het kan. Met ruim 150 winkels door heel Nederland, versterkt door een website en een webshop, is Expert daarmee altijd Vertrouwd Dichtbij. De Expertondernemer kent en begrijpt z’n klant. Vanaf de eerste minuut helpt hij de klant alle ‘gedoe’ rond de aankoop te omzeilen. Ook dit jaar worden de inspanningen van de elektronicaformule Expert weer hoog gewaardeerd door de consument en zorgde dit voor een zevende plaats.