Navigatie

Expert meest klantvriendelijke bedrijf in home-elektronica van Nederland 2012

Nijkerk, 4 oktober 2012 – Dinsdag 25 september heeft Expert de tweede plaats behaald als meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland en moest alleen Miss Etam voor laten gaan. Expert is hiermee wel het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland 2012 geworden in home-elektronica. Dit jaar werd voor het zesde achtereenvolgende jaar het meest klantvriendelijke Bedrijf van Nederland bekendgemaakt. Aan de bekendmaking is een onderzoek onder 2.800 consumenten voorafgegaan. Expert kwam als nieuwkomer in de top-10.

Klantvriendelijkheid en persoonlijk contact
De beste service, deskundig advies en topkwaliteit van Expert worden door de consument zeer gewaardeerd. Expert voegt waarde toe aan producten, waarbij persoonlijk contact met de klant cruciaal is en centraal staat. Alles staat in het teken van klantvriendelijkheid, zowel voor, tijdens als na de aankoop. Ook training en scholing van personeel worden bij Expert als belangrijk ervaren en winkels worden gestimuleerd hieraan deel te nemen. Alle inspanningen van elektronicaformule Expert worden hoog gewaardeerd door de consument en zorgden voor een welverdiende tweede plaats.

Super Sterren Deals
De afgelopen weken liet Expert al flink van zich horen met haar Super Sterren Deals. De consument kan sterren plakken op producten en hiermee extra korting pakken. Zo kan de consument zijn eigen Super Sterren Deal maken. De korting kan oplopen tot wel 25 procent op specifieke productgroepen. Volgens Expert is de actie een groot succes en is er veel extra traffic in de winkels. De actie Super Sterren Deals is alleen nog deze week geldig in alle Expertwinkels.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie over Expert kunt u contact opnemen met:

Nederlandse Expert Groep B.V.
Telefoon: (033) 2472872
E-mail: info@expert.nl