Ruim 82.000 klanten geven ons gemiddeld een 8,8
Wilt u uitgebreid en passend advies, de producten echt goed met elkaar vergelijken of direct naar buiten lopen met een nieuwe koelkast, bezoek dan een Expertwinkel bij u in de buurt. In Nederland zijn ongeveer 140 Expertwinkels, dus er is er altijd een die bij u in de buurt zit.
In onze Expertwinkels staan onze Experts altijd voor u klaar om u advies te geven. Weet u nog niet zo goed wat u zoekt of wat u nodig hebt, onze Experts hebben veel kennis in huis en kunnen u goed helpen om er precies achter te komen wat u nodig heeft. En niet alleen in de winkel, ook na aankoop staan onze Experts altijd voor u klaar. Moet die nieuwe vaatwasser toch nog aangesloten worden, wordt de koelkast niet koud of wilt uw tv geen zenders ontvangen? Via de Expertwinkel kunnen onder andere, reparaties en servicediensten worden geregeld. Bent u benieuwd naar de Expertwinkels bij u in de buurt? Kijk dan naar het overzicht van onze winkels op de winkelpagina.
Elke Expertwinkel hanteert eigen openingstijden. Wilt u op een ander moment iets kopen, onze webshop is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.
Ja, dat is mogelijk, neem contact op met uw Expertwinkel.
Dat is vervelend. Wilt u uw klacht mailen naar info@expert.nl? Dan nemen wij de klacht in behandeling.
In de winkels die pasfoto's maken, is het mogelijk om een pasfoto voor een document te laten maken. Neem hiervoor contact op met uw Expertwinkel.
De winkel kan uw oude apparaat voor u meenemen. Wanneer u kiest voor de gratis drempelservice dient u er wel voor te zorgen dat deze bij de drempel klaarstaat. Bestelt u er een dienst bij dan nemen de bezorgers het oude apparaat van de plek mee waar ze de nieuwe plaatsen. Bekijk deze pagina voor meer informatie.
Expert hanteert geen laagsteprijsgarantie. Onze winkels worden gerund door zelfstandige ondernemers. Wanneer u de prijs bespreekbaar wilt maken adviseren wij u om contact op te nemen met uw lokale Expertwinkel. Zij kunnen u dan aangeven wat de mogelijkheden zijn.
Het is niet mogelijk om een order te plaatsen met een buitenlands (verzend)adres. Alle bestellingen worden bezorgd vanuit de lokale Expertwinkels in Nederland. Wij verzenden geen producten vanuit een centraal magazijn.
Wanneer uw account na het afronden van de bestelling is aangemaakt, is het om technische redenen helaas niet mogelijk om de bestelling in uw account te zien. Uw volgende bestellingen zullen wel zichtbaar zijn.
U kunt hiervoor contact opnemen met de Expertwinkel die uw bestelling heeft geleverd, zij kunnen u de factuur opnieuw mailen.
Wilt u een bestelling thuis laten bezorgen, dan handelt de Expertwinkel bij u in de buurt dit af. Als er maar 1 winkel bij u in de buurt zit wordt deze automatisch geselecteerd en kunt u geen andere kiezen.
Dat betekent dat dit product online is uitverkocht en nog in slechts enkele lokale Expertwinkels op voorraad is. Via de knop “Bekijk winkels met voorraad” kunt u zien waar deze nog voorradig is.
Door veranderingen in de markt en druk- en zetfouten kan de prijs op de site verschillen van de prijs in de folder. De prijs op onze website is over het algemeen leidend.
Wilt u een mail sturen naar klantenservice@expert.nl o.v.v. van uw ordernummer? Deze begint met de cijfers 551. Wij regelen de annulering dan met de lokale Expertwinkel.
Het is mogelijk om uw aankoop af te halen. De Expertwinkel in de buurt neemt na het plaatsen van uw bestelling contact met u op over het moment dat u de aankoop kunt afhalen.
Het is mogelijk om uw aankoop te verzekeren. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw lokale Expertwinkel. Het bedrag van de verzekering is afhankelijk van de waarde van uw aankoop.
De lokale Expertwinkel houdt u op de hoogte van uw bestelling. Heeft u vragen? Neem dan direct contact op met uw Expertwinkel.
De medewerkers van uw Expertwinkel adviseren en helpen u graag bij de aankoop. Neem contact op met een Expertwinkel bij u in de buurt.