Folder niet ontvangen? Meld het bij Expert
Heb je de wekelijkse folder niet ontvangen of een klacht over de levering? Meld het en bekijk hier de folder op onze website.
Folder niet ontvangen? Meld het bij Expert
Heeft de wekelijkse folder niet ontvangen of een klacht over de levering? Meld het en bekijk hier de folder op onze website.
Mijn folder is niet bezorgd, wat nu?
Elke week stellen we een handige folder samen met onze beste aanbiedingen. Zo kun je thuis op je gemak kiezen wat je wilt kopen voordat je naar de winkel gaat. Meestal bezorgen we deze folders in de wijken rond onze Expertwinkels. Soms hebben we alleen een online folder, deze ontvangt je dus niet in de brievenbus, maar kun je wel altijd bekijken via onze online folderpagina.
Geen folder ontvangen? Meld het!
Is de folder niet bezorgd, beschadigd, of ben je om een andere reden niet tevreden over de bezorging? Geef het aan via dit formulier. Met jouw melding kunnen we de bezorging verbeteren.
Wist je dat je zelf kunt bepalen welke reclamefolders je ontvangt?
Met Kiesjefolders.nl stel je eenvoudig je eigen folderpakket samen. Zo ontvang je alleen de folders die jij interessant vindt, netjes geadresseerd bij jou thuis.
Na aanmelding ontvang je binnen twee weken je eerste persoonlijke folderpakket. Je kunt je selectie op elk moment aanpassen via je account. Bovendien is de service volledig gratis en ook beschikbaar voor huishoudens met een nee-sticker op de brievenbus.
Beheer je foldervoorkeuren eenvoudig online
Voorheen gebruikte je vaak de ja/nee-stickers op je brievenbus om aan te geven of je reclamefolders wilde ontvangen. Nu kan dat gemakkelijk online via InMijnBus.nl. Je kunt je voorkeuren op elk moment aanpassen en zelfs tijdelijk pauzeren, bijvoorbeeld tijdens je vakantie. Zo heb je volledige controle over welke folders je ontvangt en draag je bij aan een duurzamere toekomst.