Navigatie

Veelgestelde vragen over betalen

Hoe kan ik online betalen op www.expert.nl?

Online kunt u betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), de Expert cadeaukaart of achteraf met Klarna. 

Hoe werkt achteraf betalen via Klarna op www.expert.nl?

Als u een product toevoegt aan de winkelwagen, kunt u in het bestelproces bij de meeste producten kiezen om achteraf te betalen via Klarna. Het product wordt bezorgd en als u tevreden bent met het product, betaalt u binnen 14 dagen het openstaande bedrag. U betaalt rechtstreeks aan Klarna. Dit kan via de Klarna-app, via de website van Klarna of via een bankoverschrijving.

Kan ik alle producten achteraf betalen via Klarna?

Op www.expert.nl kunt u veel producten achteraf betalen via Klarna, maar er zijn een paar uitzonderingen. Klarna kan alleen geselecteerd worden bij bezorging aan huis, en bij een maximale bestelwaarde van 1250 euro. Daarnaast geldt achteraf betalen via Klarna niet voor de volgende productgroepen: laptops, chromebooks, tablets, smartphones en alle producten van Apple.

Hoe kan ik veilig betalen bij de Expertwinkel?

Bij een betaling in de winkel vragen wij om zoveel mogelijk contactloos te betalen met uw pinpas. Wij maken na iedere transactie het pinapparaat schoon, zodat u veilig kunt betalen.

Hoe kan ik zien dat de betaling gelukt is?

Na het afronden van uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van uw aankoop en betaling.

Ik heb problemen met de betaling, wat kan ik doen?

Als u problemen hebt met betalen, neem dan contact op met de Expert Klantenservice. We helpen u graag.

Klantenservice

Vragen of liever persoonlijk advies?

Vragen over producten, bestellingen of liever persoonlijk advies ontvangen? De lokale Expertwinkel staat altijd klaar!

  • Persoonlijk advies
  • Altijd vertrouwd dichtbij
  • Complete en uitgebreide servicemogelijkheden
  • Ook na uw aankoop staat Expert voor u klaar
  • Dé Expert in home-elektronica