Ruim 83.000 klanten geven ons gemiddeld een 8,8
Online bestellingen plaatsen bij Expert en de bijbehorende winkels kunt u alleen doen via www.expert.nl. Uiteraard staan onze winkels voor u klaar voor persoonlijk advies, ook bij een online aankoop. Neem contact op met een van onze winkels voor vragen over online bestellingen.
Wij bezorgen producten en installeren aan huis, in overleg met u. Voor bestellingen onder de €50,- rekenen wij verzendkosten.
Expert kan producten binnen 24 uur bezorgen. Is het product op voorraad bij onze winkel, dan bezorgen wij het product de volgende werkdag. Wanneer u ook installatie nodig heeft, dan maakt de lokale winkel een afspraak.
Dat is vervelend. Wilt u uw klacht mailen naar info@expert.nl? Dan nemen wij de klacht in behandeling.
Bij sommige producten is het mogelijk om deze via een andere winkel te laten leveren. Het beste kunt u hiervoor contact met desbetreffende Expertwinkel opnemen, zij kijken dan gelijk even mee naar de mogelijkheden.
Wanneer er in uw omgeving meerdere Expertwinkels gevestigd zijn is het mogelijk om zelf een Expertwinkel te kiezen.
Mogelijk is het erg druk in de winkel. De winkel zal altijd zijn best doen zo spoedig mogelijk bij u terug te komen. Wanneer u een vraag heeft over een online bestelling kunt u deze ook telefonisch of per mail stellen aan het hoofdkantoor.
Mogelijk hebben wij het product niet (meer) op voorraad. In dit geval kunt u contact met ons opnemen zodat wij u een perfect passend alternatief kunnen aanbieden. Het is overigens ook mogelijk dat het product op een andere plek staat dan u verwacht. Ook in dit geval kunnen wij u verder helpen. Neem contact op met een Expertwinkel in de buurt.
Via onze overzichtspagina kunt u zoeken naar de dichtstbijzijnde Expertwinkel.
Via onze overzichtspagina kunt u zoeken naar de dichtstbijzijnde Expertwinkel, en vervolgens contact opnemen met de winkel. Dit kan op verschillende manieren, door te bellen, mailen of whatsappen.
Ja, mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u het apparaat terugbrengen. Houd hierbij wel rekening met de geldende voorwaarden.
Ja, mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u het apparaat ruilen. Houd hierbij wel rekening met de geldende voorwaarden.
Het is mogelijk om producten in de winkel te retourneren. Neem gerust contact op met een van onze winkels als u niet geheel tevreden bent met een product en wij zullen ons uiterste best doen om u te helpen.
Ja, u kunt uw aankoop ophalen in de winkel. Kijk op de lokale winkelpagina voor de openingstijden.
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw online aankoop via www.expert.nl en dit willen retourneren, dan kunt u hiervoor gebruikmaken van het retourformulier. Heeft u de aankoop via een Expertwinkel gedaan, neem dan contact op met uw Expertwinkel.
Om gekochte producten te ruilen voor een ander product, kunt u contact op nemen met de lokale Expertwinkel. Neem hiervoor contact op met uw Expertwinkel. U kunt vervolgens bij de winkel het product ruilen voor een ander product. De Expertwinkel verrekent dit bedrag met de nieuwe aankoop.
In de winkels die pasfoto's maken, is het mogelijk om een pasfoto voor een document te laten maken. Neem hiervoor contact op met uw Expertwinkel.
U kunt na het defecte apparaat voor reparatie naar de winkel brengen. Neem hiervoor contact op met uw Expertwinkel.
U kunt contact opnemen met de winkel, kijk op deze pagina. U kunt ook gebruikmaken van het contactformulier.
Vragen over producten, bestellingen of liever persoonlijk advies ontvangen? De lokale Expertwinkel staat altijd klaar!