Navigatie

Veelgestelde vragen over winkels

Hoeveel klanten mogen er maximaal zijn in de winkel?

Per 5m2 ontvangt Expert maximaal 1 klant. Kinderen tot 12 jaar oud worden hierbij niet meegeteld. Uiteraard houden we hier rekening mee, zodat u veilig en verantwoord kunt winkelen.

Kan ik ook producten retourneren in de winkel?

Het is mogelijk om producten in de winkel te retourneren. Neem gerust contact op met een van onze winkels als u niet geheel tevreden bent met een product en wij zullen ons uiterste best doen om u te helpen.

Mag ik iemand meenemen met winkelen?

We willen u vragen zoveel mogelijk alleen te komen. Wilt u of kunt u echt niet alleen winkelen? Overleg dit van te voren met uw Expertwinkel om tot een passende oplossing te komen.

Moet ik verder nog ergens rekening mee houden bij een winkelbezoek?

Uiteraard hanteren wij in de winkel alle maatregelen van het RIVM. Dat betekent dat wij anderhalve meter afstand houden en dat betalingen zoveel mogelijk contactloos plaatsvinden.

Is de winkel bereikbaar?

De winkels zijn gewoon bereikbaar voor online- of telefonisch bestellen, advies, thuisbezorgen en installeren. Ook kunt u nog steeds een afspraak maken om een product af te halen of een winkelafspraak plannen. Vind hier de dichtstbijzijnde Expertwinkel.

Kan ik mijn aankoop ophalen in de winkel?

Het is mogelijk om uw aankoop af te halen. De Expertwinkel in de buurt neemt na het plaatsen van uw bestelling contact met u op over het moment dat u de aankoop kan afhalen. Let op: Houd minimaal 1,5 meter afstand van andere klanten!

Kan ik een product retourneren in de winkel?

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw online aankoop via www.expert.nl en dit willen retourneren, dan kunt u hiervoor gebruikmaken van het retourformulier. Heeft u de aankoop via een Expertwinkel gedaan, neem dan contact op met uw Expertwinkel.

Kan ik mijn product in de winkel ruilen voor een ander product?

Om gekochte producten te ruilen voor een ander product, kunt u contact op nemen met de lokale Expertwinkel. Neem hiervoor contact op met uw Expertwinkel. U kunt vervolgens bij de winkel het product ruilen voor een ander product. De Expertwinkel verrekent dit bedrag met de nieuwe aankoop.

Kan ik mijn defecte apparaat naar de winkel brengen?

U kunt na het defecte apparaat voor reparatie naar de winkel brengen. Neem contact op met de lokale Expertwinkel.

Maken jullie nog pasfoto's?

In de winkels die pasfoto's maken, is het mogelijk om een pasfoto voor een document te laten maken. Neem contact op met de lokale Expertwinkel.

Waar vind ik de dichtstbijzijnde winkel?

U vindt een overzicht van alle Expertwinkels op deze pagina.

Hoe neem ik contact op met de winkel?

U kunt contact opnemen met de winkel, kijk op deze pagina. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier.

Klantenservice

Vragen of liever persoonlijk advies?

Vragen over producten, bestellingen of liever persoonlijk advies ontvangen? De lokale Expertwinkel staat altijd klaar!

  • Persoonlijk advies
  • Altijd vertrouwd dichtbij
  • Complete en uitgebreide servicemogelijkheden
  • Ook na uw aankoop staat Expert voor u klaar
  • Dé Expert in home-elektronica