Navigatie

Veelgestelde vragen over bezorging, installatie en reparatie

Bezorgen en installeren jullie nog?

Ja, we bezorgen producten aan huis. We nemen contact met je op over het bezorgmoment. Uiteraard houden we anderhalve meter afstand en schudden we geen handen.

Welke maatregelen nemen jullie bij bezorgen en installeren?

Uiteraard houden we anderhalve meter afstand en schudden we geen handen. We hebben desinfecteer-gel bij ons en houden ons aan de RIVM maatregelen.

Wanneer wordt mijn weborder geleverd?

Als je een product bestelt op www.expert.nl, dan wordt het bezorgd door jouw lokale Expertwinkel, zij nemen dan contact met je op. Er kan ook geleverd worden door een koeriersdienst. Je krijgt dan een track & trace code in je mail. Bij vragen over je zending kun je contact opnemen met de betreffende Expertwinkel.

Wanneer komen jullie bezorgen en installeren?

We nemen contact met je op over het bezorgmoment. Daarna bezorgen we de producten en installeren we aan huis. We houden daarbij een veilige afstand.

Bezorgen en installeren jullie mijn aankoop ook via Expert.nl?

Ja, we bezorgen je aankoop via Expert.nl aan huis. We nemen contact met je op over het bezorgmoment. Uiteraard houden we anderhalve meter afstand en schudden we geen handen.

Reparen jullie ook bij mij thuis?

Ja, in overleg repareren we je defecte apparaat bij jou thuis. We nemen contact met je op over het moment waarop wij langskomen en nemen uiteraard alle veiligheidsmaatregelen van het RIVM in acht.

Kan ik zien wanneer Expert bij mij thuis komt?

We bezorgen producten en installeren aan huis nadat we contact met je hebben opgenomen. Natuurlijk houden we tijdens het bezorgen en installeren een veilige afstand. We nemen contact met je op over het bezorgmoment. 

Hoe kan ik een reparatie aanmelden?

Je kunt een reparatie aanmelden via het contactformulier op de site, of mail of bel met jouw Expertwinkel.

Hoe zie ik de status van mijn reparatie?

We houden je op de hoogte van de status van je reparatie. Heb je vragen, neem contact op met jouw Expertwinkel.

Wordt mijn reparatie opgehaald?

Afhankelijk van het te repareren product kan in overleg met de Expertwinkel het product worden opgehaald.

Krijg ik een vervangend product?

In overleg met jou kijken wij samen of een vervangend apparaat nodig is.

Bezorgt Expert ook als ik in quarantaine zit?

Dat kan, dan zetten we je bestelling buiten bij de voordeur. Je oude product nemen we mee als je deze buiten klaarzet. We installeren dan niet. Het heeft onze voorkeur om een nieuwe afspraak te maken.

Klantenservice

Vragen of liever persoonlijk advies?

Vragen over producten, bestellingen of liever persoonlijk advies ontvangen? De lokale Expertwinkel staat altijd klaar!

  • Persoonlijk advies
  • Altijd vertrouwd dichtbij
  • Complete en uitgebreide servicemogelijkheden
  • Ook na jouw aankoop staat Expert voor je klaar
  • Dé Expert in home-elektronica