Navigatie

Nieuwe website voor Expert

Nijkerk, 11 november 2014

NIJKERK - Expert heeft een nieuwe website, zowel wat betreft look and feel als een nieuw content management systeem. De website is het resultaat van een nieuwe online strategie, waarin Expert een gerichte en duidelijke keuze maakt in e-commerce. Flashpoint tekende, samen met E-Cube, voor de bouw van de website. De site is overzichtelijk, biedt meer mogelijkheden om producten te bekijken en te vergelijken en geeft meer inspiratie en informatie. Bij alle keuzes in e-commerce is Expert uitgegaan van haar grootste kracht; de klant centraal stellen.

Nauwere samenwerking met aangesloten Expertwinkels
De nieuwe website voorziet in een koppeling tussen de e-commerce omgeving en het kassasysteem in de winkel. Hiermee is een nauwere samenwerking met de aangesloten Expertwinkels mogelijk gemaakt. Voor de klant is het mogelijk om online de voorraadinformatie te bekijken en direct te bestellen bij zijn of haar gewenste Expertwinkel. Het nieuwe content management systeem biedt voor Expert meer mogelijkheden, waarvoor minder handmatige handelingen nodig zijn. Bijvoorbeeld een betere klantregistratie, het makkelijk doorvoeren van kortingen en andere commerciële mogelijkheden. Online en offline moeten volgens de vakspecialist in home-elektronica, naadloos op elkaar aansluiten om de unieke positie van Expert te behouden. “We hebben een portal, één digitale winkeldeur, met daarachter honderdveertig échte winkeldeuren. Elke klant wordt geholpen in één van die honderdveertig winkels. Dat is dé kracht van Expert”, aldus Dik Pijl, directeur van de Nederlandse Expert Groep.  

Beste Service, Persoonlijk Advies, Vertrouwd Dichtbij
Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij zijn de merkwaarden van Expert, zowel online als offline. Expert staat bekend om haar hoge serviceniveau, dat blijkt telkens weer uit diverse onderzoeken. Online klanten kunnen bij Expert dezelfde kwaliteit service verwachten. Expert voegt waarde toe aan producten, waarbij persoonlijk contact met de klant cruciaal is en centraal staat. De Expertondernemer kent en begrijpt z’n klant en vindt het belangrijk dat een klant een product heeft besteld dat het beste bij zijn persoonlijke situatie past. Met ruim honderdveertig winkels door heel Nederland, versterkt door een website en een webwinkel, is Expert altijd Vertrouwd Dichtbij. Dik Pijl: “Met e-commerce bundelen we onze kracht. We zijn dichtbij en we zijn er voor de klant.”

Over Expert<br >Expert behoort tot de top-3 sterkste merken in de elektronicabranche met 140 aangesloten Expertwinkels en een webwinkel. In een terughoudende markt met grote concurrentie van ketens en internet neemt Expert een sterke positie in met Beste Service, Persoonlijk Advies en Vertrouwd Dichtbij. Internationaal kent de formule ruim 7.400 winkelpunten en is ze wereldwijd in 20 landen actief.